środa, 18 lutego 2009

Na bieżąco

Muszę przyznać, że początek tygodnia był naprawdę ciekawy. Wszystko czym zamierzałem się zająć nagle, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, okazywało się niewarte zajęcia się. O egzystencjalnych problemach z projektem napomknąłem już poprzednio i wobec powyższego stwierdziłem, że wezmę się za poznawanie oprogramowania ekonometrycznego, na którym jedzie połowa instytutu. No to dzień później (czyli wczoraj) dowiedziałem się, że licencja, która wygasa za 2 tygodnia nie będzie przedłużona... Taki żarcik od losu. W ostatniej instancji poszerzam zatem swoją wiedzę ogólną i tu nie powinno się przynajmniej nic spieprzyć, a i pożytek jakiś może z tego być. Polecam wszystkim "general systems theory" jako rozrywkę intelektualną, jeśli już nic bardziej konkretnego.

A w przerwach wpadają człowiekowi w oko różne głupoty. Wiecie na przykład kim jest Wojciech Giertych, rodzony brat Macieja Giertycha i stryjek największego ministra/wicepremiera w historii RP? Dowiedziałem się dziś na BBC ale można też sprawdzić w Wikipedii. Ponadto z wielkim żalem przyjąłem wiadomość, że następna edycja tanecznej Eurowizji odbędzie się nie w Polsce, tylko w... Azerbejdżanie, gdyż Azerbejdżan przygotował lepszą ofertę.

No, to już wiecie, jak się robi światową naukę. Dobranoc!


Komentarze:

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subskrybuj Posty [Atom]