czwartek, 12 marca 2009

Uzupełnienie...

...a raczej jego początek, bo coś czuję, że za dużo dziś nie napiszę. W każdym razie jest mi bardzo miło, że poprzedni wpis wzbudził zainteresowanie i głód dalszych informacji. Niemniej zgodnie z regułami suspnesu, napięcie trzeba dozować.

Na początek Brain Fair. Wydaje mi się, że nie podmienili mi tam mózgu na szympansi, ani nie przeprowadzili ukradkiem lobotomii... Ale nie wiem, może takich rzeczy się w ogóle nie zauważa? Ty mi powiedz Aniu :-) Za to można się było dużo dowiedzieć zarówno o badaniach podstawowych, jak i całkiem konkretnych zastosowaniach. Z tych pierwszych zainteresował mnie np. mechanizm łączenia się neuronów w okresie "tworzenia się" mózgu - okazuje się, że nie jest to ani takie proste, ani przypadkowe. Ciekawy jest też sposób w jaki się to bada, na ludzkich embrionach nie wolno, więc stosuje się kurze. Wycina się okienko w skorupce i zagląda do środka. Swoją drogą spodziewalibyście się, że już u dwudniowego zarodka kurczaka widać bicie "serca"? A z zastosowań przypadło mi do gustu narzędzie w kształcie ramienia, na którym można z dużą dokładnością ćwiczyć proste powtarzalne ruchy, co pomaga np. po wylewie. Całość jest sprzężona z komputerem i ma formę gry typu labirynt, także się pacjent nie nudzi.

Ze spraw mniej intelektualnych - kolejna porcja zdjęć z nart, widoki chyba jeszcze trochę ładniejsze niż zwykle.

_______

początek offroadu...

____

...i jego efektowny koniec

_____

koleżanka i jej chłopak na tle malowniczej doliny

_____

i na koniec typowe zdjęcie rozwodowe ;-)


Do usłyszenia!


Komentarze:
HHAHAHAHAH, środkowe zdjęcie mi przypomina pewną sytuację... Michał, pamiętasz choinkę? Chyba jedyny raz, kiedy się zsikałem w gacie naprawdę..

ANONIM!!!
 
Pamiętam i dlatego obecnie z zasady nie wjeżdżam do lasu... Swoją drogą gratuluję odwagi w zdradzaniu pikantnych szczegółów ze swojego życiorysu - w końcu wszyscy wiedzą kim jesteś ;-)
 
Nikt nie wie. Diabła zje, kto odkryje.
 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subskrybuj Posty [Atom]